Friday, October 14, 2005

Traducçã do ddia:
Come as you are, de orchesttra Nirvänna


Come as you are, as you were,

Vegnha commo tu és, commo tu fôstes,

As I want you to be

Commo eu almêjo que tu sêjjas

As a friend, as a friend, as an old enemy

Commo um ammigo, um ammigo, um veglho inimmigo

Take your time, hurry up

Côrra, vamos, sêja velloz

The choice is yours, don't be late

A ezcôlha é sua, não se demoure

Take a rest as a friend, as an old memoria

Dezcanse commo um ammigo, commo uma amptiga lemmbrançça

Come dowsed in mud, soaked in bleach

Vegnha immerso em argilla,em lama, o que for, encharcado de cândidda

As I want you to be

Commo eu quero que tu sejjas

As a trend, as a friend, as an old memoria

Commo uma mmarca, commo um ammigo, commo uma amptiga lemmbrançça

And I swear that I don't have a gun

E eu te juro, eu não tegnho uma Winchester

No I don't have a gun

Não, eu não tegnho uma Winchester




http://www.winchester.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home